Pronađi radnju
About-Us-Page
O nama

Dešava se milionima puta svake nedelje – kupac dobija piće od Starbucks bariste – ali svaka interakcija je jedinstvena. 

To je samo trenutak u vremenu - jedna rukakoja se pruža preko bara da pruži šolju drugoj ispruženoj ruci. 

Ali to je veza.

Uveravamo se da sve što radimo poštuje tu vezu – od naše posvećenosti kafi najvišeg kvaliteta na svetu, do načina na koji sarađujemo sa našim gostima i zajednicama u cilju odgovornog poslovanja.

Od naših početaka kao jedinstvene prodavnice pre više od pedeset godina, na svakom mestu gde smo bili i na svakom mestu koje dodirnemo, trudili smo se da bude malo bolja nego što smo je našli.

Naše nasleđe

Svakog dana idemo na posao u nadi da ćemo uraditi dve stvari: podeliti odličnu kafu sa našim prijateljima i pomoći da svet bude malo bolji.

 

Bilo je to tačno kada je prvi Starbucks otvoren 1971. godine, a jednako je tako i danas.

 

Tada je naša kompanija bila jedna prodavnica na istorijskoj pijaci Pike Place u Sijetlu. U toj maloj prodavnici, Starbucks je nudio neke od najboljih na svetu sveže pečenih kafa u zrnu. Ime, inspirisano Mobijem Dikom, prikazivalo je romantiku otvorenog mora i pomorsku tradiciju ranih trgovaca kafom.

Godine 1981, Hauard Šulc (predsedavajući Starbaksa, predsednik i glavni izvršni direktor) je prvi put ušao u Starbaks. Od svoje prve šolje Sumatre, Hauard je zavoleo u Starbaks i pridružio mu se godinu dana kasnije.


Godine 1983, Hauard je otputovao u Italiju i postao zadivljen italijanskim kafićima i romantikom iskustva kafe. Imao je viziju da vrati tradiciju italijanske kafeterije u Sjedinjene Države. Mesto za razgovor i osećaj zajedništva. Treće mesto između posla i kuće. Napustio je Starbucks na kratko da bi osnovao sopstvene kafiće Il Giornale i vratio se u avgustu 1987. da kupi Starbucks uz pomoć lokalnih investitora.


Od početka, Starbucks je zacrtao da bude druga vrsta kompanije. Onaj koji ne samo da je slavio kafu i bogatu tradiciju, već je doneo i osećaj povezanosti.

Danas, sa više od 32.000 prodavnica u 80 zemalja, Starbucks je prva pržionica i prodavac specijalne kafe u svetu. I sa svakom šoljicom nastojimo da oživimo i naše nasleđe i izuzetno iskustvo.

Starbucks misija

Sa svakom šoljicom, sa svakim razgovorom, sa svakom zajednicom - negujemo neograničene mogućnosti ljudskog povezivanja.

Starbucks vrednosti

Pružamo performanse kroz pogled čovečanstva:​

 

Zanat

  • Oduševljavamo se strogošću detalja — bez obzira na to koji je naš posao ​
  • Učimo i podučavamo dok radimo na razvoju​
  • Dajemo svoj maksimum uz strast i kreativnost

Rezultati

  • Svoje ciljeve dosledno ostvarujemo sa fokusom, integritetom i željom ​
  • Neprestano uvodimo inovacije da bismo nastavili da dostavljamo rezultate van granica očekivanja​
  • Nadmašujemo očekivanja ljudi kojima služimo​

Hrabrost

  • Prihvatamo teške razgovore, sa poštovanjem, da bi nam svima bilo bolje​ ​
  • Pratimo smele ideje izvan naše zone komfora​
  • Radimo pravu stvar, čak i kada je teško​

Pripadnost

  • Aktivno slušamo i povezujemo se sa toplinom i transparentnošću ​
  • Prepoznajemo i cenimo svaku osobu onakvu kakva jeste ​
  • Odnosimo se jedni prema drugima sa dostojanstvom i pažnjom​

Radost

  • Ponosimo se svojim radom i zabavljamo se dok ga radimo ​
  • Slavimo jedni druge i naše pobede ​
  • Stvaramo sjajnu atmosferu da bismo izvukli najbolje iz drugih​
Naše obećanje

Zajednički uspeh na koji se kolektivno obavezujemo:

  • Obećanje partnerima - Most za bolju budućnost
  • Obećanje gostima - Svakodnevno radovanje
  • Obećanje farmerima - Da osiguramo kafu za sve u budućnosti
  • Obećanje zajednici - Pozitivni doprinos
  • Obećanje sredini - Dajemo više nego što uzimamo
  • Obećanje saradnicima - Da ostvarimo dugotrajne benefite